تعمیر دستگاه کاهش درد DIROS RF

تعمیر دستگاه کاهش درد DIROS RF

تعمیر دستگاه کاهش درد DIROS RF – تعمیر تخصصی تجهیزات پزشکی در کلینیک دیجی برد Digi-board زیر نظر کارشناسان مجرب

 

دستگاه کاهش درد DIROS RF مدل URF-3AP

دستگاه کاهش درد DIROS RF مدل URF-3AP یک ژنراتور قوی و دقیق جهت انجام روش های RF جراحی مغز و اعصاب یا مدیریت درد در حالت های تک قطبی و دو قطبی به کار می روند .

URF-3AP ، به یک حسگر حسی و حرکتی در ولتاژ یا جریان ثابت مجهز می باشد. پروب و تستر کابل این دستگاه ، به کاربر امکان بررسی عملکرد کابل ، پروب ، تداوم الکتریکی و دقت دما را می دهد.

یکی از قابلیت های دستگاه DIROS RF مدل URF-3AP امکان ذخیره ، بازیابی و ویرایش داده ها برای چندین کاربر می باشد همچنین نمایشگر دستگاه امکان مدیریت پروفایل ، ذخیره سازی اطلاعات به صورت USB و پرینت Print را دارد.

پروب های این دستگاه قابلیت تعویض و استریل برای استفاده مجدد را دارند که برای سهولت دارای کدگذاری رنگی می باشند.

URF-3AP با یک مانیتور امپدانس داخلی ، فرکانس های رادیویی پیوسته یا پالسی در حالت های Monopolar، Bipolar، یا QuadrapolarTM ارائه می دهد

دستگاه کاهش درد

در دستگاه کاهش درد، پالس های الکتریکی توسط یک فرکانس رادیویی از طریق الکترودهایی که روی پوست قرار می گیرند به بدن وارد می شود تا درد را به حداقل برساند. بهتر است از این دستگاه فقط با توصیه پزشک یا سایر متخصصان استفاده گردد.

در درمان به روش فرکانس رادیویی ، اعصاب یا عضلات قلب به طور مستقیم تحریک نمی شوند بنابراین نیازی به بیهوشی بیمار ندارد.

معرفی برند DIROS RF

شرکت DIROS در سال ۱۹۸۳ جهت تولید محصولات جدید و پیشرفته RF در آنتاریو کانادا تاسیس شد . تولیدات DIROS RF جهت کاهش درد کمر ، لگن ، پا ، زانو و… مورد استفاده قرار می گیرد.این شرکت با دقت و کیفیت هر چه تمام پیشرو در صنعت پزشکی است که تمام جنبه های عملیاتی را اجرا می کند.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *